Mina arbetsuppgifter är inte enbart att klippa hår

Jag vill bara berätta att jag som ensam företagare har vid vissa tillfällen så mycket jobb att jag inte hinner något annat än att komma till jobbet och sen bara komma hem och sova. Gårdagen var en sådan dag. En förkyldning som jag har kämpat med nu hela veckan som dessutom inte vill släppa gör en lite seg. Jag skriver inte detta för att jag vill klaga, utan för att försöka ge en förklaring varför jag inte hann att göra något inlägg igår.

Mina arbetsuppgifter på salongen är inte enbart att klippa hår utan sååå mycket mer…….Jag är även hudterapeut och fettrduceringsexpert, allt annat som man vill som innefattas inom begreppet. Dessutom ska jag vara städerska, tvätterska, receptionist, sköta administrativt arbete , marknadsföringsåtgärder och mycket mer.  Det kräver mer än 8 timmar per dag och jag jobbar 6 dagar i veckan dessutom.

Hoppas att ni har överseende med detta,
Glada hälsningar

Vicky

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Zebbie

     /  2012/05/25

    Du är duktig Vicky!

    Svara

Kommentera

