Önskar er alla en trevlig helg

God morgon alla!

Idag blir jag ledig från jobbet och har lite annan sysselsättnig här hemma, ska förbereda för dotterns födelsedagskalas -göra jordgubbstårta och smörgåstårta och mycket annat så det kommer att ta många timmar.

Det går fortfarande att lämna donationer
eftersom den stora delen av den totala kostnaden kvarstår nämnligen advokatkostnaderna. Nu svarar jag, då många av er har ställt frågan. bankkontonr: 5502-34 707 76 SEB

Vidare vill jag tacka Er det fortsatta stöd som ni visar genom inlägg och donationer- till er som besöker mig på salongen och lämnar pengar och blommor

Jag återkommer med uppdateringar senare på kvällen….

Ha en underbar dag!

Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Skulle bara tala om att du bör ha 5226:- på ditt konto nu från oss på Sweden Confidential, det tog ett tag att få ut dem från vårt donationskonto till ett vanligt konto.

    Men nu är de klara.

    Om du har tid, skulle du kunna skriva i hop ett kort tackbrev till alla givmilda hos oss, det skulle betyda väldigt mycket.

    Svara
    • Hej Tomas!
      Tack så mycket för insamlingen och för alla på Sweden Confidential som har stöttat och ställt upp för en gemensam sak att inte tillåta en orättvis handlig segra. Jag har nu sett att pengarna finns på kontot (senast, igår morse när jag tittade var det inte synligt). Jag har redan överfört 27500 kr till Rayans jurists konto också. Dessa pengar nu som är kvar på kontot går till advokatkostnaderna och den kostnaden ska jag vet om mer exakt snart. Med hjärtliga hälsningar Vicky Sjöberg

      Svara

Kommentera

