Nästan 40 000 besökare på en vecka

Jag är oerhört hedrad över att jag har kunnat skapa en sådan stor uppmäksamhet kring detta diskrimineringsämne

Att NI skulle vara så många där ute som skulle visa stöd båda när det gäller att donera pengar och att uttrycka solidaritet genom att skriva fina inlägg, skicka blommor och brev skulle man inte ens kunnat drömma om!

Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger att jag blir tårögd när jag läser på kontots antekningsrader alla möjliga små inlägg där alla syftar på en ända sak: att visa stöd och tacksamhet till mig som har vågat säga det som man själv aldrig hade vågat av rädsla för att få stå för konsekvenserna, att få en anmälan på sig. De flesta skulle bara svarat till praktikanten: tyvärr har vi inte plats.  —Det hela hade varit över på en halv minut— det hela hade varit så enkelt — det hela hade blivit utan rubriker — det hela hade varit utan resultat— det hela hade lett till att vi accapterade det som vi inte håller med–

— men vi vill göra en förändring – vi vill inte acceptera det som inte gagnar oss och som stider mot sunt förnuft —

På bankkontots anteckningsrad står det olika anteckningar vid sidan om donationssumman så som – drabbad – civilkurage – du har rätt – stå på dig – donation – kämpa på – bra gjort – stöd – anti slöja – kram – go girl – avpixlat – gåva – mm. mm

Lämna en kommentar

Kommentera

