Detta kan jag inte heller tolka

Även på ryska diskuteras ”mitt ärende”. Eller delar förstår jag. Jag fick lära mig ryska i skolan, men det är några år sedan …

Med denna typ av blogginlägg vill jag spegla att det inte är endast på min blogg som ämnet diskuteras. Det är också fascinerande att Mot diskriminering fått så stor spridning. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro det.

Jag frågade Ann-Christine, som hjälpt mig ta fram bloggen, hur vi skulle marknadsföra den. Lägg den på Facebook sa hon, lägg den på din Facebooksida och be dina vänner sprida den vidare. En vecka senare har nästan 40.000 surfat in här (just nu saknas det 527 besök). Det är väl det som kallas löpeld.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

5 kommentarer

  1. Daniel

     /  2012/05/16

    Gå till http://www.google.se och välj ”Översätt” högst upp, sen knappar du bara in adressen till sidan du vill översätta för att läsa den på svenska.
    Funkar fint både från finska och ryska.

    Svara
  2. Bloggaren

     /  2012/05/16

    Någon är förbannad efter att ha sett Uppdrag granskning i kväll …
    http://blogg.visit-stina.com/?p=2079

    Svara

Kommentera

