”beklagar att fina Sverige har blivit sådan” skriver Antti

"finne" sympatisör skickade brevDet finns  människor som har skickat pengar genom brev också – här är en av dem

När jag öppnade brevet igår, hittade jag denna lilla lapp och med gråten i halsen kunde jag konstatera än engång, att det breda svenska folket oavsett  rötter har en gemensam nämnare – att man inte accepterar orättvior och att ni visar hur mycket ni stödjer denna kamp mot det orättvisa som drabbar helt vanliga människor

 ….. och har fått blommor – här är en av dem …. och har fått besök från helt okända människor och alla hade samma sak att säga – att allt stöd åt mig och kämpa på och att det är bra gjort

Stort tack till ALLA ER som ville bidra till ett rättvisare samhälle och alla som av medkänsla skrivit så fina ord

Lämna en kommentar

5 kommentarer

  1. Bloggaren

     /  2012/05/15

    Alldeles otroligt fantastiskt att folk orkar bry sig. Undrens tid är inte förbi!

    Svara
  2. Annareh

     /  2012/05/15

    Jag gläds med dig, Vicky. Både på grund av att du nu inte kommer att lida ekonomisk skada, och över att du fått bevis på så mycket medkänsla.

    Svara
    • tack så hjärtligt och jag glädjs också för att folk har stöttat mig och onte bara mig, utan rättvisan

      Svara
  3. SM811

     /  2012/05/15

    Hoppas att myndigheter får sig en tankeställare efter detta.
    Svenska folket har tydligen fått nog av detta daltande med muslimer.

    Svara

Kommentera

