Nu är det söndag och det ska finnas lite tid för min familj

Hej Alla Engagerade och Stöttande Människor och även ni som bara av nyfikenhet tittar in på min blogg!

Det är ingen hemlighet att den gångna veckan har varit väldigt turbulent – inte nog med att jag har heltidsarbete på salongen som egentligen kräver mer än heltid, tillkom mer ”arbete” genom att bloggen skapades i början av veckan. Det visade sig att mot all tänkbarhet  och förutsägbarhet blev det en explosionsartad händelse -att jag fick så många besök på rekord tid att jag inte kunde göra annat under mina lediga stunder  än att blogga. Det gjorde jag med glädje och när folk frågade, men när sover du – just det, det tänkte inte jag på …. jag är inte så trött sa jag … Nu menar familjen här att det är dags för utflykt … och vi ses snart

Hälningar

Vicky

Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Anonym

     /  2012/05/13

    Hoppas ni får en riktigt trevligt utflykt!

    Ps: Det verkar även som om Dan Park står vid din sida ; )
    http://bloggis.se/danpark/116180

    Svara
  2. Jag såg en rätt fyndig bild av allas vår provokationskonstnär Dan Park idag, jag vet ej om du har sett den tidigare men här får du den iallafall… http://bloggis.se/danpark/116180

    Hoppas förövrigt ni får en riktigt trevlig utflykt, det är ni värda.

    Svara
  3. Tess

     /  2012/05/15

    Du vet att jag är stolt över dig och att människor som kan uttrycka sig och sina åsikter på ett korrekt sätt behövs i vår demokrati. Du är väldigt duktig på det och du kommer nog att bli rösten åt många företagare i framtiden. Men glöm ALDRIG att ladda dina batterier med dom som står dig närmast för vi behöver din kraft ! Kram

    Svara

Kommentera

