Människor visar sitt stöd genom att besöka mig

Efter en  lång dag på jobbet är jag tillbaka vid datorn. Jag vill tacka för alla underbara inlägg som har kommit under dagen. Jag har också fått besök på salongen från två trevliga killar som donerade pengar.  Plus att jag hittade en hundralapp fastklistrad på dörren efter att jag hade kommit tillbaka från en behandling.  

Det känns så fantastiskt med stöd och all omtanke. Jag hade aldrig kunnat drömma om detta.  Bloggen har nu haft 21.472 visningar. Allt detta på knappt tre dagar!  Det bevisar att frågan vi tar upp här är så viktig att vi inte kan strunta i den längre.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Nä, den här behandlingen av företagare och myndigheter som råkar ”kränka” en muslim går jag inte med på längre, det är något allvarligt fel när en svensk kille som blir nerslagen av ett gäng invandrare så får han 5000 – 10000 max på försäkringen, inga skadestånd där inte.

    Om en muslim inte vill ta i hand med sin kanske blivande chef, och inte får jobbet så får hon 75.000 i ”skadestånd”.

    Om en flicka som inte ens börjat på en kockutblidning, som får reda från början att hon måste smaka all mat de lagar, ÄVEN fläsk. Får 60.000 kronor i ”skadestånd” för att hon känner sig ”kränkt”.

    Detta VANSINNE måste få ett stopp!

    Svara
  2. MatsBerndt

     /  2012/05/11

    Ja din kamp är jätteviktig och jag misstänker att City Malmö sköt sig själv i foten eftersom du själv är invandrad enligt din blogg ”Jag är född och uppvuxen i Ungern” skriver du,och därmed faller City Malmös(tillhör Sydsvenskan koncernen) mer eller mindre dolda agenda gentemot den främlingsfientliga pursvensken som diskriminerar stackars invandrare.

    Kämpa på Sverige behöver fler nysvenskar som dig.

    Jag lyfter detta igen,stöd Vicky via Paypal här:
    http://www.swedenconfidential.info/2012/05/09/frisorskan-vicky-sjoberg-skriver-om-diskrimineringsfallet-angaende-slojan/#more-16531

    Eller hennes eget konto här:
    Vicky har döpt kontot till Mot diskriminering och kontonumret är SEB 5502-34 707 76.

    Svara

Kommentera

