Bankkontot idag: 3.200 kr

Jag skulle vilja uttrycka min tacksamhet och ödmjukhet till er alla som har skänkt pengar och bidragit till att denna orättvisa ska kunna få ett slut. Alla pengar som redan är på väg till kontot är ju inte synliga ännu.

Ett sådant här engagemang och hjälpsamhet över situationen som berör hela nationen har jag aldrig skådat och jag kunde inte ens föreställa mig att det skulle vara så här starkt. Jag är mycket lycklig nu med ert stöd i ryggen!

Lämna en kommentar

10 kommentarer

  1. san_ell

     /  2012/05/10

    Förde över pengar idag så du bör se pengarna imorgon. Hoppas fler gör detsamma för detta är en viktig kamp mot det som är rätt och riktigt i vårt samhälle.

    Svara
  2. Allan

     /  2012/05/10

    Just fört över 300:-, på ditt konto senast 15.00!

    Svara
  3. Ulf Andersson

     /  2012/05/10

    Förde över en miljon precis nu

    Svara
  4. CatFishBilly

     /  2012/05/10

    Satte precis över 300:-

    Hejja Vicky!

    Svara
  5. Per

     /  2012/05/10

    Jag står bakom och har precis bidragit.

    Svara
  6. En hundring insatt, syns imorgon! Det är helt horribelt att du ska behöva tvingas till en förlikning i det här fallet. Hoppas du får ihop dom 27500 kronorna kvickt.

    Svara
  7. Toffelsvensken

     /  2012/05/10

    En självklarhet för mig att hjälpa dig som rånats legalt av vår korrumperade statsapparat! Man stjäl där det är lätt, tokstollerier om kränkningar när det är vi svenskar som kränkts å det grövsta! Kolla vad polisen gör, dom står bara efter vägarna för att bötfälla vanliga svenska arbetare som kanske inte haft råd att köpa nya däck pga skatteflödet till våra ”nya svenskar”!

    Svara
  8. Liselle

     /  2012/05/11

    Det är du värd!

    Svara

Kommentera

