Flera sidor av en sak

Ni är jättemånga som har hittat hit nu och en del för min historia vidare.
Läs gärna Varg i Veum som skriver att mångfalden ska stödjas.

Antalet bloggbesök idag har nu passerat 1.500 och jag hoppas snart få tid att svara på era kommentarer, men jag har en salong att sköta också som bekant och i eftermiddag kommer Ann-Christine in och hälsar på. Vi har inte träffats innan – hon läste om mitt fall i tidningen för ett par veckor sedan, kontaktade mig och beklagade det som hänt. Hennes mail mynnade ut i den här bloggen och vi har råddat ihop den via mail och telefon. Som det kan bli!

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

