5.914 och dagen är inte slut än

Just nu står räkneverket på 5.914 besök! På en dag/ett dygn! Jag har fått fantastisk respons och idag kom det in en gentleman på salongen med ett vitt kuvert innehållandes 500 kr. Jag är djupt rörd över den värme och omtanke ni visar mig. Jag vill verkligen att ni ska veta det.

Avpixlat har hoppat på det här med Citys Malmö/Lundabo för april. Ni hittar deras artikeln om omröstningen här. Praktikanten ligger en bit efter nu. 10 % har för närvarande röstat på henne. Emma Nilsson leder stort med 67 % och Christian Kjellvander har fått 23 % av rösterna. Men maj är en lång månad om röstningen är öppen hela månaden …

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

17 kommentarer

  1. CatFishBilly

     /  2012/05/09

    Jag lovar att sätta in en slant imorgon. Allt stöd till vicky

    Svara
  2. Frilansare

     /  2012/05/09

    Du är inte ensam Vicky, vi är många som stöttar dig och kampen mot Kränkningsindustrin!

    Svara
  3. DKHN

     /  2012/05/09

    Jag blir glad när jag ser att du inte vikit dig trots medias typiska felvinkling av fallet. Jag hoppas allt fler uppmärksammar detta fall och inser hur förvrängt dagens samhälle har blivit.
    Kämpa på!

    Svara
  4. Johan

     /  2012/05/09

    Tycker det är synd att du förlikades med hon och inte drev det vidare, men samtidigt kan jag förstå dig. Har själv Swedbank så mina pengar får du nog vänta på några bankdagar.

    För övrigt tycker jag att det borde vara du som ska vara Nominerad som månades malmö bo, inte Slöjkvinnan.

    Svara
  5. Kalle

     /  2012/05/10

    Tack för att du vågar stå för din åsikt. Du ger hopp för mänskligheten i Skåne 🙂

    Svara
  6. josef

     /  2012/05/10

    Får min lön den 15e. Jag är taxichaufför i Göteborg och invandrare och absolut inte rik men jag har skrivit upp en till punkt på min ”att göra” nämligen ”sätt över 300kr til Vicky.”
    Förjävligt rent ut sagt hela historien.

    Svara
  7. Leif

     /  2012/05/10

    Vi behöver sådana hjältar som Du, Vicky.
    Vi lever i år 2012, inte på medeltiden.
    Tack för att Du finns.

    Svara
  8. Molle

     /  2012/05/10

    Det behövs fler som du som vågar stå upp. Tack för att du finns!

    Svara
  9. san_ell

     /  2012/05/10

    Tack för att du står upp för vår frihet och demokrati, vi behöver fler personer som dig och mindre av dönickarna i riksdagen. Vi alla måste jobba aktivt för att stoppa denna kränkningsindustri som är satt i system av islamkramare framför allt.

    Överföringen är klar du bör se pengarna på kontot imorrn.

    Svara
  10. Toffelsvensken

     /  2012/05/11

    Toppen att du är bättre än de flesta, du knyter inte näven i byxfickan utan säger vad du tycker! Slanten på plats hur som helst, glöm inte SD i valet!

    Svara
  11. Om det blir ett överskott när utpressningssumma och relaterade kostnader är betalda så kanske att detta kunde gå som grundplåt till en antidiskrimineringsfond? Det vore väldigt trevligt och på sin plats om man kunde etablera en fond som var stark nog att finansiera rättegångskostnader och ett eventuellt skadestånd i ett par såna här fall så att man får så starka prejudikat att vapnet blir oanvändbarrt för de som hittills gjort frivola stämningar om påstådd diskriminering.

    Svara

Kommentera

